شناسهٔ خبر: 121799 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار شد:

بازدید مسئولان حوزهٔ حمل و نقل استان هرمزگان از اداره کل هواشناسی

به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل برگزار شد: مدیران، کامیون داران و کاربران نهایی حوزهٔ حمل‌ونقل سنگین در اداره کل هواشناسی استان هرمزگان حضور یافتند و از مرکز مانیتورینگ پیش‌بینی بازدید کردند و با فرآیندهای حوزه هواشناسی و خدمات هواشناسی آشنا شدند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)،به مناسبت گرامیداشت هفتهٔ حمل‌ونقل و در راستای اجرای برنامه‌های پیشنهادی این هفته با تأکید بر ظرفیت‌سازی در گروه‌های کاربری و کاربران نهائی، روز دوشنبه مورخ، جمعی از مدیران، کامیون داران و کاربران نهایی حوزهٔ حمل‌ونقل در اداره کل هواشناسی استان حضور یافته و ضمن بازدید از سالن مرکز مانیتورینگ پیش‌بینی با فرآیندهای هواشناسی از تهیه داده تا تولید محصولات و خدمات هواشناسی ازجمله، پیش‌بینی و هشدارهای جوی و دریایی آشنا شدند.

در این دیدار صمیمی، کیانوش عارفی، معاون فنی، شبکه دیدبانی و مدیریت بحران هواشناسی استان، ضمن تبیین اهداف، برنامه‌ها و وظائف و مأموریت‌های سازمانی به تشریح فرآیندها در هواشناسی و برنامه‌های توسعه هواشناسی کاربردی (تهک) در حوزه حمل‌ونقل چهارگانه با تأکید بر حمل‌ونقل زمینی و شیوه‌ها و روش‌های متعدد و متنوع دسترسی به محصولات و خدمات هواشناسی پرداختند.

در ادامه  معاون توسعه، پیش‌بینی و مدیریت بحران نیز در خصوص نحوهٔ صدور پیش‌بینی و هشدارهای جوی به‌تفصیل، توضیحاتی ارائه کردند.

طرح سؤال و پرسش‌های متنوع از سوی کاربران و ارائهٔ پاسخ از سوی همکاران هواشناسی پایان‌بخش برنامه‌های این دیدار بود.